.:: followers ::.

Tuesday 5 January 2016

tarikh majlis ??

......................post tersimpan dalam draft.........................

tarikh sebenar : 18/2/2015

balik daripada beli barang hantaran aritu, aku ade singgah kedai mak ayah KA.. dah terlanjur singgah tu, aku bgtau skali yg mak aku nk buat majlis 19/12/2015..  lepas bgtau tu, umi ckp dia nk pegi US.. ade business trip ke sana.. tp umi ckp abuya xbole pegi sbb income tax tak setel lg..

tiba2 esoknya umi msg aku bgtau tak bole buat majlis bln 12..sbb dyorg nk ke US .. aku dah pening..terus bgtau mak aku.. umi ckp nk cepatkn majlis @ postpond ke tahun depan.. aku mcm...terus xde mood bile dgr postpond.. come on, sape tak excited nak kawin? tibe2 dgr postpond jd mcm.... mcm.... hmm mcm tu la mengeluh...

CNY aritu balik kg.. mak pon bgtau la nenek yg parent KA nk cepatkn..so dyorg mcm nk buat bulan 11.. aku mcm..... nak lompat kat situ gak.. gile kau, sape tak excited.. mak aku ckp, dia nk bincang dgn org katering dlu bole tak masak 21/11/2015  nampak tak tarikh cantik di situ 211115 * .. lepas tu bru nk jumpa parent KA utk confirmkan tarikh sebenar benarrr...

so lepas confirm tarikh aku akan mula ke bridal2 dan survey2 ape yg patut.. bestnya kawinnnnn

p/s : tahun ni dah 25 tahun..gile tak excited ??? :D

No comments: