.:: followers ::.

Tuesday 5 January 2016

selesai publish post dalam draft

Assalamualaikum...

Dah selesai publish semua post dalam draft. jangan pelik pulak tengok kenapa banyak sgt post dalam satu hari.. HAHA.. mood mase tu eksaited gila nk bagitau nak kahwin.. tapi belum nk publish lagi.. dah kawin baru seronok publish.. hehe

dalam posting draft tu, tak semua final decision. sebabnya, last minute banyak masalah. Photog, Bridal.. Contoh bridal mula ambil pakej khemah. tapi last2 tukar ke pakej dewan. Photog pulak terlambat sikit je dah org lain booked. nasib ade sorg lagi Photog yg tahap pro aku terus booking.

1. Bridal - Andaman Ikhlas Bridal (RM3,500.00)
Masih murah lagi untuk pakej dewan.. sebabnya kalau bridal kat kawasan rumah aku, dewan    je    dah  5k ke atas. semputttttt...

2. Photog - Abg Fuad Pstsque (RM2,000.00)
Still under badget lagi pakej asal RM1,799.00 tapi disebabkan aku nak outdoor hari lain, ade tambah RM300.00 selebihnya jadi RM2k sebab dapat diskaun lah!!!! HAHAHA

3. MUA - Aishah (freelance) (RM560.00)
Highly recommended sebabnya mekap sgt2 natural. aku amek mekap utk nikah, sanding, outdoor.
Nikah RM200
Sanding RM240
Outdoor RM120


3 bab ni aku sngat2 cerewet. yelah kahwin sekali seumur hidup okeyh! hahahaa lain2 hantaran, semua aku DIY sendiri.. bab katering semua mak ayah aku handle. baju2 bridesmaid pun sgt2 cantik! memang seronok kahwin. lagi2 kalau seperti yg kita idamkan. HAHAH

p/s : dah banyak membebel kan. okbai!

No comments: