.:: followers ::.

Tuesday 5 January 2016

im taken. jangan ngorat saya !!!


 .....................posting draft........................................

Assalamualaikum..

tajuk tak boleh blah sgt. ok. camni cter nya. raya kedua yg lepas.. 18/7/2015 bersamaan dgn 2 Syawal 1437 aku telah selamat menjadi tunangan encik KA. auww like seriuosly? yela serius. lg 4 bulan nk kawin. ko ghase?

ala bukan besar2an pun.. cume sarung cincin.. xde hantaran.. xde ape2 majlis.. keluarga KA dtg beraya, kenal2 dgn family aku. pastu bertunang. simple kan..? buat ape membazir duit buat majlis siap pelamin bagai.. alang2 baik nikah terus.. ye dok?

lgpon kiteorg tunang tak lama. nt wedding nk ade brg hantaran. tak ke membazir klo tunang nk buat majlis bagai.

gambar?

ala takyah la.. aku bukan artis. ngeh2..

p/s : lg 3 bulan weh. seram aku.

No comments: