.:: followers ::.

Sunday 14 July 2013

. hujan panas .


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua..

dah pukul 12tgh mlm..mood nak update blog datang... jeng jeng jengggg...esok da nak masuk puasa yang ke-5 dah.. kejap btol masa berlalu..masa cepat sgt berlalu skang..ya, mmg manusia dlm kerugian..mensia2kan waktu yg ada sekarang... (-_-)

okay. aku bukan nak cakap pasal waktu, masa..tp nak cakap pasal hujan panas.. bukan cuaca hujan panas.. tp cakap pasal cuaca, bru ptg td aku berkesempatan basuh kete aku..pegi carwash je..mmg idok ler teman basuh..lebih kurang 2minggu ++ aku tak mandikan kete aku tu..berlapuk dah...

ehh macam dah terjauh menyimpang ni..ok berbalik pada hujan panas td...




nasi hujan panas -sumber dari google





pergh peha ayam............lapo lapo lapoooooooo memalam tgk pic mcm ni...tapi ekarang aku da kurang makan sikit..da tak mcm tu lagi..kurang mkn, tp kerap makan.. HAHA same ke lain?

Ok..berkisarkan nasi hujan panas ni, aku sangat2lah suka makan mase aku study kat Penang dlu.. Bila cakap pasal Penang, memang aku rindu sangat nak pegi sane..macamlah jauh kan? ye memang dekat, tp mase tu yg takde.. T_T  Nasi hujan panas pakcik kat bazar ni teramatlah sedap..kalau nak tambah pon boleh..xde caj tambahan dikenakan.. Aku tak tau lah kenapa kat Johor tak jumpa.. huaaaa knp org kat bazar sini taknak jual.. Ke, kat area tempat aku ni je yg xde..?

bila wassap kat group, mber aku pegi bagi resepi..wadehel..aku reti plop.. HAHA... nanti da kawin aku cuba lah.... hik3 Kawin? bila la mak aku ni nak kawinkan aku.. HAHA


***aku memang kuat makan pun.. (-____-")



No comments: