.:: followers ::.

Saturday 13 July 2013

. pacific rim .


Hi semalam balik keje kengkawan tempat keje ajak pegi layan movie. Pacific Rim.
Aku? Menatang ape tu? Rim? rim keta ker?

Rupanya citer ni....


Memandangkan bulan puasa, bos bg balik pukul 5ptg..biase nk tunggu kul 6.30 mmg tua aku kat kedai ni.. Balik pegi bazar dulu, beli mkn ape yg patut (yang ringkas n cepat je nk mkn).. sampai umah mandi2, lepas tu siap.. sharp 6.15 kiteorg gerak ke KSL.. aku da usya showtime dia..8.00pm, 8.30pm.. ok cantik.. Sampai highway baru, jammed!!! tp takpe..rileksss.. sampai KSL pukul 7.15pm mcm tu..ngam2 azan maghrib..dlm keta jugaklah melantak makan masing2...pas da siap mkn2, solat ke ape yg patut, terus g kaunter beli tiket.. yess dpt kul 8.00pm.. untung kan?



tengok tu hero dia..hik3..comel+kacak bak ang... Bagi aku ok la citer ni..best gila..tak rugi bayar tiket mahal duduk 2jam lebih dlm tu.. Jalan cerita yang kita tak pernah terpikir.. Biase kita tengok orang berlawan/perang dengan alien..yang dtg dpd angkasa lepas, tp kali ni kehidupan daripada dlm tanah.. (aku rasa mcm cerita yakjud & makjud gamoknyer) .. nak tahu? tengok sendiri.. HAHA

Kacak kan? HAHA

No comments: