.:: followers ::.

Sunday 21 July 2013

. 12 Ramadhan .


Salam semua..

Hari ni da 12 Ramadhan kita berpuasa..tinggal 17 hari lagi..yeay!!! Hari ni hari ahad, jadi tak pegi mane2 pun..kemas bilik, surfing je by fon.. esok isnin da nak kerja..huaaa.. dah terlanjur esok expired tenet kat henpon ni, curi jap wat modem..update blog pakai laptop.. PUAS!..

bangun tdo, terkebil2..mak aku dah siapkan inti popia..

"kak, ko nak buat kan popia..gulung la nanti ea..."....

aik? aku tanya je..bukan aku cakap aku nak buat...alahai~~

tadi, lepas buka..rileks2 jap..aku start..sampai krem jari aku ni ha..hahaahha padahal xde la byk pon..ni pon baru sekerat jalan..

tengah buat, sempat la snap jap pic ni...



ni mase baru2 buat..byk la jugak dpt..penuh 1 bekas tu..yela memandangkan esok nak kerja, kul 10.30pm aku dah stop..2jam punya keje..hahhahaa esok sambung balik la nampak nyer...selagi inti tu tak habis mak aku cakap..haihhh semputtt...

Ahad ni mak aku dah pesan jgn pegi mana2 dia nak suruh tlg buat kuih tart..omaigodd..aku nak shopping bju raya..huaaaa T_T


No comments: