.:: followers ::.

Tuesday 18 December 2012

.:: kalaulah aku orang kaya ::.


jom berangan dan berimaginasi bersama aku....

kalaulah aku ni ORANG KAYA.........

1. aku nak langsaikan hutang PTPTN aku.....huarghhhhhh bayar cash la..psstt aku blom start bayar lg.. -_-

2. aku nak beli bajuuuu PEPLUMMMMM ..warna merahhhhhhhhh huaaaa huaaaa mak, nak beliii :'( takde sape nak belikan......nak nanessss

3. aku nak kasut bru warna merahhhhhhhhhhhhhhhh......apehal sume merah ni? -_-

4. aku nak beli satria neo..dengan no plat JTT 7777...ok sila jangan tiru..jutawan orang kaya (berangan) macam aku je bley beli no plat mahal macam tu..hak3 hak2 tuuiiihhh

5. aku nak penuhkan almari baju n nk tambah baju2 aku sume..nafsu kuat ni..(kan tgh berangan ni)...

6. aku nak beli external hdd (nak merah jugak)..eh nk kene tunggu jd org kaya ke bru boleh beli? yelah asik pinjam org punya je.. -_-"

7. aku nak amek lesen moto n nak beli moto LC warna merah jugak no plat pki yg neo td punya la tukar2..(suke hati kau jemahhh)

8. aku nak g spa, treatment kulit biaq bg putih haluihh muluss ja...buang parut suma bg hilang pki laser baq ang!

9. aku nak g tmpt yg ade salji..wahhh teringin sgttttt....dpt g i-city yg salji tiruan tu pon dah syok..

10. ape lg ek..dah kaya sgt ni..tak tau nk watpe..simpan je la duit dlm bank...hak3 jemahhh jemahh berangan je kauu..

perempuan..otak dia pkir shopping je..tapi..org mcm aku ni..mne ade nk shopping bagai..bukan kaki shopping..kdg2 jealousy gak tgk minah2 shopping..nak mcm tu gak..tapi, beli ape yg perlu je, jgn membazir kerana membazir itu perangai syaitooooonnnnnn....

eh aku dah banyak melalut lahhh

No comments: