.:: followers ::.

Tuesday 18 December 2012

.:: sape nak dengar aku cerita? ::.


ok2 duduk2..nak cerita la ni..sabar2..korang nk tau ape pasal aku? alah aku bukan artis..mane ade org nk tau kan..hahhaa perasan tak sudah..

hari ni aku lambat seperti biase..8.25am aku bru start kete..klo mak aku tau sure dia bebel..ayah aku skang pon bley tahan klo dah bebel..bernanah telinga..

sampai tempat keje thumb print kul 8.29am..wahh laju kauuu..alah tmpt keje sekangkang kera..

dulu, mase bru2 keje..aku klo nk pegi keje takde org hantar, aku jalan kaki..mase tu mmg org pandang serong abes..yelah, jalan kaki kan...hina ke org yg jalan kaki? tak kot..kami lg sehat ade lahhh exercise gituu..kat poli dlu puas aku jalan kaki...g mne2 sume jalan kaki..sorang2..yelah, aku kan forever alone...kesian kan.. -_-

ok berbalik pada cerita td..hari ni aku lembik gila.pasal? aku selesema..meleleh je ni..ni tgh menaip ni jap2 amek tisu..dah bergelen kuar ni..nk serve customer pon aku malas...tak bley nk tunduk beb...laju je nk kuar..hak3...bersin toksah cakap..mmg berkali-kali..ahahaaa

hmmm balik keje mandi..hari2 hujan...mane aku tak demam..kadang2 macam nk mtk tuhan ambik je nyawa ni..asik sakit je..hmmm haiipp tak baik cakap cenggitu..


mlm ni...ntah la mungkin sbb aku tak sehat..mood aku pon tak brape baik...so lg bgus aku menyendiri..sape yg akan paham aku? takde..kalaulah ade org nk teman aku berbual..btol beb, tak semua org nk dengar ape yg kite nak cerita...tak semua org suka kita..tak semua org jugak nk jd peneman kita mase kite susah senang, sedih gembira...so lg bgus aku membebel kat sini..

aku kadang2 cemburu..dgn life org lain..ape yg dyorg nak semua ade..tp kita sbg manusia kene bersyukur dgn ape yg ada..mungkin ape yg kita ade, dyorg takde..aku ke yg salah sbb selalu menyendiri?

hmmm ntah lah..esok, g keje nk ketawa puas2! kacau aswad, pie, dgn abg din..hak3 walaupon abg din tu boss peduli ape aku! dia bahan aku takpe lak kan????? tungguu ko esok..eh dia ejek aku tuku tenke ape kejadah benda tu siak? org tua ni mmg tau!

No comments: