.:: followers ::.

Sunday 9 December 2012

.:: hangout ::.


hari ni lepas masak aku ingat nak tidur-tiduran...sbb aku ingat mber2 aku tak ajak kuar..

tibe2 azi call.."weh ko katne? jom ar kuar hajar bwk mber dia lelaki" ahahaha..klo aku tak join, mesti azi boring.."aku kat umah, ko katne aku siap jap"..

fuhh nasib baik aku dah mandi time tu..klo tak lame lagi aku nak bersiap..okay, aku mmg terkenal dgn kelambatan bila bersiap..ok2 aku tau dah..kadang2 bley jd gaduh sbb org yg menunggu dah basah ketiak tunggu aku..hak3

mulanya kami berempat je..aku, azi, hajar n azanis (mber hajar kat uthm..dia ni laki)..kami makan kat mcd pandan..borak2..biaselah lama tak bebual kan...byk gosip la..ahaahahaa

lepas perut dah membusung penuh dengan makanan, kami plan nk g JPO (Johor Premium Outlet)..bila dah sampai setia tropika, hajar ckp call syafiq tanya nk join tak ... syafiq ni 1 kelas gak time kat poli dlu..mmg kaki lepak same2 mase kat penang..

si sapik ni setuju nak join..tau last2 kami kemana lepas sejam pusing2 bandar jb?


Z.O.O...

zoo? iye tempat haiwan byk2 tu...hak3...

si sapik ni dlu keje kat zoo, so kiteorg masuk zoo freeeeeee....n yg paling best boleh tgk binatang depan2..siap masuk kandang lagi bg makanan...org lain jeles nak mati dyorg tgk..hak3...si hajar ni mmg ade keberanian nak mampos pegang singa..aku mcm....... -_- wadehel jap lg dia ngap aku tak ke mampos aku.. da la aku belum kawen, bg la aku merasa kemanisan malam pertama perkahwinan..hak3 (macam takde kene mengena kan? )


lepas dah penat main2 dengan binatang, kiteorg lepak minum..borak2 and decided balik..aku dah lemau gila..dah la esok nak keje...

ada umur, mesti kita bley kuar same2 lg..rindu zaman study, lepak sama2 dgn korang...takde ape yg berubah pon dgn aku, aku tetap aku...nasib baik dyorg bley terima perubahan aku.. :D

p/s : wehoooooooo ni kali kedua aku pegi zoo ..1st time dlu mase skola rendah kot! lamaa giler











No comments: