.:: followers ::.

Sunday 29 April 2012

. sumpah Jeles .

okay.kali ni aku mmg btol2 jeles..ahahaa mane tak nyer..lepas sorang, sorang member aku tunang , kawen...tunang, kawen.... gila! mereka ni tak sayang usia muda ke ? ahahhaa (sebenarnyer jeles)

seminggu lagi, aku baru nak masuk 22 tahun..bagi aku, muda lagi lahhhhh !! ahahaaha klo da masuk 24 tu, mmg aku dah pkir la kawen2 ni...tp kan kan kan, klo ade duit aku pon nak kawen gak...ahahhaa..da penat la nak berchenta jek...berchenta lame2 buat ape, penat jek..tau2 putus ditengah jalan..klo da jumpa yg btol2 ajak aku kawen, ok gak..hak3..

okay. cepat2 amek borang kat aku..nt aku buat penilaian..hak3...tp mesti sertakan sekali dgn resume..dalam resume kene ade pendidikan, gaji sebulan, semua kene lengkap..hak3 (bley demand mcm tu?)

tapi, aku mmg jeles gilerrr lahhh..nak kawen jugakkk...hahahaha..tu la, dulu ade org ajak kawen aku taknak...tapi time tu mmg tak kene la kan, gilos aku blom abes blaja kot..hidup pon huru hara lagi..tp, skang ni bile tgk org da kawen, ade anak, aku macam rase nak macam tu gak..tp, relaks la...muda lagi..cehhh !!! nak kawen konon, duit pon takde...hak3...

aku cume mintak calon suami aku nanti, biarlah boleh bimbing aku, didik aku, bukan aku yang didik dia..rupa paras tak penting, yang penting boleh jaga aku, sedia terima aku seadanya aku, baik buruk aku..Aminn..

p/s : semoga Tuhan berikan aku jodoh yang baik..

No comments: