.:: followers ::.

Friday 20 May 2011

.:: mengGIGIT ::.

selamat hari Jumaat kepada yang membaca.

akhirnya..selepas TIGA hari...TIGA tau ! bergelumang, bergaduh, bertepuk tampar...

aku dapat tidur LENA !

nikmatnyer...

semua gara-gara si encik nyamuk...

semalam aku memang tak boleh sabar dah...tengah2 malam aku pegi kedai  beli senjata untuk membunuh encik nyamuk ni...

peduli lah, badan aku dah penuh dengan kesan2 gigitan encik nyamuk...dah la aku jauh dengan family, kang tak pasal2 sakit ke, ape ke...sape yang susah nanti?

sebenarnyer memang nak pegi beli awal2 lagi...tapi memang payah berjanji dengan orang....

susah kan? aku ni mmg dah cukup baik layan kerenah orang, tapi takpelah, orang buat aku, Tuhan je balas..Takde hal lah..

dengan adanya encik ubat nyamuk, aku dapat tidur lena malam semalam...

terima kasih !

No comments: