.:: followers ::.

Thursday, 19 May 2011

.:: eh , mcam tu je ? ::.

pelik.aneh..cerita punya la banyak episod..last2 ending cerita ni hampeh?

takkan macam tu jek ending cter ni? teruk3..penat aku tunggu episod akhir cerita ni...

sejuta cinta marshanda  (gambar sumber dari google)





jalan cerita punya lah belit-belit, pusing sana, pusing sini, tapi last-last macam tu jek ? aiyakkk...

Erkkk...macam ni pun ade ke ?

6 comments:

pinqy taraturuu said...

huhu~
dats y pinqy tak layan sangat tengok cite endon nie~
dah la panjang belit lame nak tunggu
tetibe ending ape ntah haha
better tengok marimar. :)

miszzyumiew said...

betul3 . . better tgk marimar . . tapi nk tgu pukul 3 tu mata ni dah mengantuk sangat . . haha . . patut tukar waktu siaran

alif haris said...

HaHaHa .. suke tgk cite indon eh .. sy x suke sbb bnyaaakk sgt episdonye .. wuwuw

miszzyumiew said...

tak lah suke sgt . . tgk jalan cerita jugak . . tp kalau dah mengarut sangat, mmg bosan lah

chah said...

ala, citer indon slalu g2...(sori ye tp majoriti la)...tu yg mls nk tgk yg episod bsambung2 tu. nti sedih lak tgk ending yg entah ape2.

miszzyumiew said...

tu la pasal . . ending tergantung . . tah ape2