.:: followers ::.

Sunday 1 May 2011

.:: KERJA ke tak . . . ? ::.

nak kerja ke tak...cuti 2 bulan...kerja ke tak...kerja ke tak...mber aku da ajak keje kat tmpt dia...mesti promoter punya...klo dia offer casheir macam last aku keje dlu sedap gak gaji...HAHA

aku ingat nak berMALASan je kat umah...makan, tidur, makan, tidur je...tapi hari tu aku da excited nak cari keje..nah, skang keje cari aku..aduuhhh..mesti penat...takpe, relaks2 dulu...nanti pikir...boleh ke macam tu?

alah, bukan lama pon kan cuti ni...tapi nanti kalau keje, aku tak dapat la tgk tv je...cter dah ar best2...Sejuta cinta marshanda, Marimar..bla bla bla...Akademi Fantasia, Maharaja Lawak, Mentor...HAHAHAH

kalau duk kat umah je, lagi ar bosan...baik pegi keje, dapat cuci2 mata..serve customer, jumpa ramai orang...haishhh...macam mana ni...keje kot, tp lambat sikit ahh..ambik mood nak keje dlu, Ok tak? baru je dua hari kat JB, takkan sia2kan masa berehat ni...kan3?

biasalah, manusia..semua ade penyakit Malas ! hahahahaha

No comments: