.:: followers ::.

Sunday 1 May 2011

.:: yaww ! ! ! im at JB rite now ~ ::.

yeah ! finally...setelah penat bertungkus lumus berperang dengan final paper, aku kat Johor...punya lah sedap tidur, tau2 je dah pukul 12.30 tgh hari.. WHAT ? hak3...hujan kott kat sini..tu pasal la aku pon tak sedar..alamak terbawak2 lak habit kat Penang..Mamp0s mak aku mengamuk..kih3..sumpah malas giler aku nak bangun pagi tadi....mata pon berat je...






ahh tak boleh jadi, perut lapar pulak...terus pegi dapur..hak3...*gila kan? aku tanya adik aku, mama mane?
"tah tau ar..keluar pegi mane tah..."...hampeh tol budak ni....

aku call mak aku...suruh masak nasik, panaskan lauk... bla... bla... bla...pot pet pot pet...HAHA...*rindu yg ni lah...

selepas selesai semuanya, tanpa ragu-ragu, tanpa belum mandi..aku makan terus.... gila, aku mmg dah kelaparan tahap ke-82..mana boleh tahan dah...kalau bakal mak mertua tau, mampos aku.. Hahaha..cancel nak wat calon menantu...*simpang malaikat 44...

bila dah kenyang, mata ni mula ar berat smula..ahhhh kacau ! penat semalam tak hilang lagi ni...adoii mata oh mata...

No comments: