.:: followers ::.

Wednesday 4 May 2011

.:: takde idea nak bagi tajuk entry ::.

PAGI | 7.00 am . 

tokk tokk tokkk . . adik aku ketuk pintu..

"kak adik nak pegi skolah...."...

aku bangun dengan malas giler...rambut kusut masai..macam kuntilanak..kah3...

alah, awal lg..baru pukul 7..tidur semula ar...krooiiiihhh krooiiihhh....ZZzzzzZZZ.....


PAGI | 8.30 am .

hoiii malasnyer nak bangun...nampaknyer cuaca panas...

tgk muka kat cermin..alalaa...buruknyer..hahaha...aku ikat rambut, cuci muka..pastu pegi capai kunci nak bukak pintu..mak aku dah pesan suruh sidai baju..grrrr

jeng..jeng...jeng.......

apsal pagar ni tak boleh bukak...dah 186 kali aku pulas tapi tak boleh2 gak *penipu sangat

aku dah separuh gler ni..mampos aku terkurung kat sini...HAHAHA

kenapa pagi tadi boleh kunci, ni nak bukak plak tak boleh ?

aku capai HP . . call bapak aku..padahal orang tua tu tengah keje aku call gak...hahahahaa *bertuah punya anak

"cuba bukak slow2..tolak sikit2..."..ayah aku cakap kat aku...

ape ar aku ni, baru 3 bulan tak balik Johor dah lupa macam mana nak bukak pintu, kunci pon main ikot suka je...

setelah hampir 10 minit mencuba, akhinya...berjaya jugak...

rupanya, pagi tadi mase adik aku nak pegi skola, aku kunci guna kunci pintu yg dalam, tapi asal boleh plak? gila btol..dalam kepala otak aku da pikir nak bukak pintu ni guna Screwdriver je..lantak lah! HAHAHAAHA


PAGI | 9.00 am .

lepas sidai kain baju sume, aku mula menyiang ikan...nasib baik belum mandi kan3? HAAHAHAAH..

lepas da setel semua, aku pon masak ar...mak aku pesan suruh masak ikan tu asam pedas, pastu goreng sayur kobis..nak bg cun sikit, aku letak ar serbuk kunyit...baru ade colour... HAHAHAA.

lepas siap masak semua, aku angkat semua baju-baju yang mak aku jemur..ade baju semalam, kelmarin...semua baru kering sebab kat sini dah dua, tiga hari hujan je, baju pon lambat kering ar...lepas tu aku pon lipat ar baju tu semua...

TENGAH HARI | 1.00 pm .

lepas siap semua, aku pon dah mandi, dah makan, masa untuk menonton tv...tinggal sorang-sorang kat umah mmg bosan gler...nasib baik ade tv...kalau tak, macam mane arr...

PETANG | 3.00 pm .

mata aku dah mula mengantuk dah...ingatkan nk tengok Marimar...tapi tak tahan gila...dengan bahagianya aku pon tidur................

macam dalam mimpi, aku rase macam henpon aku bergetar...tapi btol ke? dengan mata terpejam, aku raba-raba cari....Sah, mmg btol..mber aku ajak kuar lepak2...aku tengah tidur, mmg tak lah kan? lagi2 dengan cuaca mendung, confirm nak hujan...

dyorg semua nak ajak pegi layan steamboat..steamboat ape hujan2 ni...pastu dyorg cakap lepak McD ke..aku mmg tgh malas gila..kalau aku nak bersiap, confirm 1 jam..

aku tidur je la kan.....tak ingat dunia...

PETANG | 7.00 pm .

tibe-tibe aku tersedar......tgk jam da malam...

bangun, capai tuala terus pegi mandi...

lepas mandi, ape lagi...aku makan ar....lapar seyh...

tapi mmg confirm la, lepas makan tu, aku makan lagi, lagi, dan lagi....Sampai mak aku pon tegur...makan je kau ni . . HHAHAHAHAA

MALAM | 9.00 pm .

aku still tengah makan...hidup aku macam boring je klo tak mengunyah...HAHAHAHA

Biasalah hari ni Selasa ! time for Asmara ...

shahz jaszle yang digilai oleh aku .



Shahz Jaszleyang macho *auw

then lepas tu aku tak tau dah nk tengok siaran mana...

MALAM | 12.00 pm .

now aku kat depan laptop, surf sana, surf sini...berMukaBuku, berBlog, berMacam2 lagi lah...

kejap lagi mungkin aku akan tidur...melayan mata..kejap lagi la kott..lepas aku cuci muka, cuci gosok gigi..lepas tu tidurrr...memikirkan ape akan jadi pada hari esok....

p/s : macam suri rumah pulak kan ? HAHAHAA

No comments: