.:: followers ::.

Thursday 26 May 2011

.:: KARAK ::.


aku dah tengok cerita ni...pantas kan? hari ni baru tayang..hahahhaa..kerja gila kan? aku rancang nak pegi esok, tapi bile deal dengan classmate, mereka setuju arini..so ikot jek la kan...lagipun aku dah lama tunggu cerita ni..

apa aku boleh komen pasal cerita ni, bolehlah...seram jugak..aku cover takut dengan rambut..kih2..

tapi cerita ni banyak mengisahkan mengenai watak-watak cerita ni...sangkaan aku yang movie ni akan menceritakan kesemua  kisah seram mengenai lebuhraya karak meleset !



aku tunggu gak, lepas kisah wolkswagen kuning tanpa pemandu, aku tunggu kisah seram mengenai lebuhraya karak, tapi lepas mereka eksiden..mereka tersesat di kampung orang asli...tapi sebenarnya bukan MEREKA berempat..*suspen tak ? hahaaahhaha...nasib baik ada encik SYAHIR yang hensem gila ! kih3

" cik....boleh bantu saya cik......"


kalau nak tahu lebih lanjut kena pegi tonton kat panggung la kan...nt KRU tak untung la kalau aku cerita detail..kih3...

movie tu movie jugak...tapi kalau dah kuar tu, ade jek barang yg aku beli..aisshhhhh...bankrupt la sape kawen dgn aku nanti....

sempat lagi beli benda2 ni..grrrrrrr abes duit aku

tapi memang rugi aku tak beli banyak sushi tu...argh.... !!!!!!!!

p/s : pompuan memang suka shopping...toink~ toink~

No comments: