.:: followers ::.

Monday 23 May 2011

.:: arak , perempuan dan clubbing ::.

dulu kami satu kelas...

daripada sekolah lagi, dia memamg ade masalah...pelajar bermasalah...

tapi..sekarang makin bertambah-tambah masalah kot..

ehh..masa aku tengah on9 mukabuku, aku terpandang lah mamat ni punya profile picture...

ada gambar baru upload lagi...

aku pon klik la..mesti kena ambik tau ni..alah, dia yang add aku, bukan aku add dia...

then, aku bukak, aku godeh semua gambar dalam album tu...alahai..budak2 zaman sekarang...dahsyat2..kalau nak buat jahat, bersosial, minum arak, berclubbing, tak payah la upload gambar dalam facebook...

apa yang kau bangga sangat?

dengan botol arak bagai atas meja, cikaro pompuan mane tah kau berpesta tak ingat dunia..


jahat-jahat nakal-nakal aku pon, bersosial aku pon, aku takdelah sentuh arak tu..setitik kita minum, 40 hari amalan tak diterima..aku masih tahu bab-bab agama...sebab tu aku tak suka upload gambar banyak-banyak kat facebook..untuk apa? tontonan ramai? bangga-banggakan diri ? tak perlu rasanya..

bukan tujuan aku buat entry ni untuk malukan sesiapa..tapi untuk peringatan diri aku sendiri jugak..terpulang kau orang nak cakap ape..

No comments: