.:: followers ::.

Tuesday 31 May 2011

.:: jiran baru ::.

selamat malam.

esok ade test..sempat lagi nak bercerita ni...alah, kejap jek..hehe..

semalam aku punya la struggle gila study, tido pukul 5 pagi bangun balik pukul 9 pagi bergegas cari buku nak flashback, tapi...............

bila aku dah pegi kelas......tunggu punya tunggu lecturer tak sampai2...dekat satu jam tunggu ni tau! *baik kan3? (kalau student lain, confirm dah cabutt balik rumah)

lastly, dapat jugak contact lecturer tu...tau tak ape dia cakap?

"lah saya lupa hari ni ada kelas........"......... *sabor je lahhhhhhh

hah ! berbalik pada tajuk entry aku....

sebelah rumah aku ni, memang dah lama kosong...daripada aku mula2 masuk rumah ni lagi...bayangkan, rumah yang aku masuk ni mase tu 8 bulan kosong..sekarang aku duduk rumah ni dah 2 tahun lebih..korang kira la berapa lama rumah sebelah tu kosong? hik2..agak bertahun jugak la kan............

TAPI ! eh..ni bukan pasal cerita seram la...hahahaa...semenjak dua menjak ni dah ada makhluk orang tinggal..bermakna aku dah dapat jiran baru ! hehee...tapi, kami tak pernah berbual lagi...aku cuma intai2 dari tirai kamar tingkap dapur jek...tapi aku rasa student Uitm..eh, aku tau la...daripada hobi aku mengintai tu...

nanti bila ada kelapangan, aku mesti ade tegur2 jugak kan? takkan taknak bertegur sapa pulak...jiran baru tu perempuan jugak...kalau lelaki , takkan aku nak pegi tegur....

p/s : jiran depan umah aku ni ingat aku nak ngurat laki dia ke ape ? please lahhh !

No comments: