.:: followers ::.

Friday 14 January 2011

.:: tiada mood ::.

aku tiada mood..bila aku ada mood, ade je yg wat aku takde mood..hey, aku cukup bengang orang paksa aku..kalau aku layan kau endah tak endah tu, kau jangan salahkan aku..aku pentingkan diri? kau tengaok diri kau dulu..kau pentingkan diri tak? memaksa aku tu sama je la macam kau pentingkan diri kau..

aku tak suka meluahkan, aku suka simpan...nanti aku hamburkan semuanya...kau jangan risau..aku akan cerita daripada A sampai Z...aku malas la nak cerita..kau da tau aku sakit hati, kau tanya lagi..kau jangan sampai aku bosan..aku kalau marah, aku diam jek..lebih baik aku diam daripada aku berkata-kata..nanti kau tak sanggup nak dengar..

aku takde mood la nak menulis ni..sumpah takde..tp sebab aku takde tempat meluahkan perasaan..baik guna cara macam ni....~~

No comments: