.:: followers ::.

Friday 14 January 2011

.:: kamu ::.

aku lihat kamu..seperti ada tembok..aku hanya melihat..baagimana mahu seperti dulu..aku seperti mahu menangis sekuat hati saat melihat kamu..kita sama seperti dulu..seperti sebelum aku pulang dulu..masih kelakar, masih membuat aku tersenyum..aksi kamu yang spontan...itu yang aku suka mengenai kamu...

aku tak mampu lagi menahan...aku menangis semahunya..kau pujuk aku, jangan bersedih..hey, mana mungkin aku tak sedih..bermacam yang jadi pada aku..kau tahu ape? aku mahu tatap muka kamu sepuasnya..seandainya kali ini kali terakhir, aku redha..mata itu, hidung mancung itu..bibir nipis itu..dia kata "kau pelik"..biarlah, aku saje yang tahu..aku tak nak lepas kau balik..hoi..aku macam nak jerit kat kau, ape yang jadi kat aku..aku tak nak la...sampai basah baju kau aku kerjakan..biarkan..da lama air mata tu aku simpan.......


argh . . celaka!!!!!!!!!!

No comments: