.:: followers ::.

Thursday 6 January 2011

.:: saya kembali ::.

hey hai hoi . . lama sudah tidak mencorat coret di sini . . soseh2 . . bergospen [ gosip ] . . bukan ape, tiada mood untuk menulis.. kesibukan, jumpa kawan2.. macam2 lagi laaa...di tambah pulak dengan masalah peribadi yang datang bertimbun..


ah.. malas nak pkir.. hey, aku nak bgtau ni..aku ade sorang mber, tak tahu la dia ni spesis ape.. bley dikatakan macam mengambil kesempatan jugak di atas kebaikan aku ni..aku paling anti orang yang xpernah mintak lab report or asignment aku untuk dicopy, tibe mintak dengan aku...bley dikatakan bengang tahap ke berapa pun aku tak tau nak cakap..


benda search kat internet la..kau boleh cari kan? tapi perlu ke nak copy? lain la coding yang susah tu.. bley la terima akal..aku pon biasa jugak wat kerja2 copy lab report or asgnmnt ni.. tp agak2 la, klo benda tu bley search kat internet, tak payah la nak copy..

sakit hati aku ~!

No comments: