.:: followers ::.

Thursday 25 November 2010

.:: boleh senyum sikit ::.

wah...dah lama sangat tak update blog.. dah 3 hari terlantar demam.. sedih sangat2... byk perkara yg menyedihkan... da la demam... ni pun batuk dengan selsema tak baik2 lagi.. kenapa la aku ni lembik sangat.. rasa macam nak ambik suntikan kat klinik jek biar antibodi ni kuat sket melawan penyakit... ramai yang suro aku pegi klinik or hospital sebab dyorg takut denggi.. gila... aku paling takut pegi hospital..

aku kalau duduk berhampiran atau bercampur dengan orang yang demam, mesti lepas tu aku pun demam sekali... mana sanggup macam ni... kenapa aku tak kuat macam orang lain... kadang2 jeles jugak tengok member2 susah sangat nak demam.. kenapa lah aku senang sangat nak kena penyakit... klo aku balik merayap sampai lewat pagi pun aku bley demam.. gila kan? klo aku kena hujan pun aku boleh demam..

badan aku sampai sakit2 sebab asik baring jek kat dalam bilik ni.. bosan weyh, sape cakap tak bosan.. mber2 aku mesej pon aku tak reply.. kalau aku reply pun bila aku da kuat nak angkat badan ni..

pagi ni, tah kenapa aku rasa kuat sikit.. aku rasa dah boleh bangun.. tp batuk dgn selsema pulak datang.. panas badan pon da berkurang.. ok la.. daripada hari2 yang lepas... coolfever pon tak membantu... hari ni aku dah boleh senyum sikit.. pagi tadi aku tangok muka aku da macam apa tah.. dengan mata sembap, bibir pecah2 kering.. da macam alien.. hahaaaa.. da takde rupa manusia... macam nenek kebayan...

aku baru lepas mandi ni.. rasa segar sikit.. pasni nak pegi sarapan, makan ape yang patut... ade kesan jugak kalau aku tak makan, nanti perut aku pulak yang sakit.. kan? aku da cakap yang aku ni mudah kena penyakit.. rugi lah sape yang kawen dengan aku....

No comments: