.:: followers ::.

Thursday 25 November 2010

.:: hidup ini terlalu kejam ::.

hidup ini kejam.. aku selalu jadi mangsa keadaan.. kadang2 aku rasa nak lari jauh... jauh daripada semua ni.. aku terpaksa menderita akibat perbuatan orang lain, tp knp mesti aku? tak boleh ke aku macam orang lain..baik daripada semua benda.. keluarga, kawan2, apa2 je lah.. aku tertekan.. kenapa aku yang rasa semua ni.. kadang2 aku cemburu dengan kehidupan orang lain... kenapa hidup mereka lebih baik sedangkan aku tak?

kalau diberi pilihan, aku tak nak dilahirkan... aku tak mahu.... aku tak nak kenal dunia ni.. tp apa daya aku.. dlu masa aku di langit ke tujuh, sebelum aku dilahirkan ke dunia, aku dah berjanji yang aku akan taat kepada perintahNya, suruhanNya.. memang berat ujian mu.. tapi aku tak mampu menghadapinya...

tp aku tak pernah rasa bahagia itu selamanya dengan aku.. bahagia cuma sekejap, kemudian sedih yang lebih... pada semua, aku tunjukkan muka ceria, aku berpura2 gambira... hahaaa.. aku memang plastik...plastik surgery pun kalah... sampai bila hidup aku akan macam ni..sampai bila????

No comments: