.:: followers ::.

Thursday 12 April 2012

. my day .

this week quite bz..coz my fren balik, then got many work didnt settle..masa lapang hanya diisi dengan sia2..ahaha..act, last day im done watching "The Hunger Games"..this movie i give 3 star from 5..why?
act, i cant understand this movie 100%..well as ticket pon murah, for sure la this film not box office rite?



tp yg interesting pasal tis movie, watak2 dalam cerita ni la..ending dia langsung aku tak paham..serius tergantung mcm jambatan gantung..ahahaha..skang org tgh heboh pasal battleship...nak tgk jugak camne Rihanna berlakon..tp film action mcm tu mesti best..hopefully la..

sementara nak tunggu pukul 12 malam aku nak wish besday, tu pasal aku ajak tgk wayang..mati akal dah aku sebenarnyer nak kemana..ahahaa..punyer la aku prepare duit sekarung guni sebab nak belanja kau makan, tp kau tolak...alahaii...nasib baik dpt bayar duit tiket wyang..fuhh lega..i just want make u happy with me..thats all..tp aku terlambat wish 17 minit..ahahha...tp ok la la, i am the first one yg wish, and beside u :)

then esoknyer aku hangout dgn bestfren aku..niatnya nak pegi melawat anak mber aku..nak bermain dengan baby, tp beliau tiada dirumah...alahaii..so we all decide nak lepaking..Old Town coffee menjadi tempat pilihan...seronok gler dapat air coklat yg pekat disukai ramai..licin ohh..mber2 aku layan roti je, aku tarah nasik ayam kau! ahaahaha....

then kami jalan2..aku nak cari baju muslimah..tp takde yg berkenan..persediaan lah katakan..hahha..then bila da nak balik tu, mber aku lupa tutup lampu keta..nah hambek kau! keta tak bley start sbb battery weak...mber aku dah gelabah..aku dengan sorang lg bley snap2 pic lak..ahahaha then shes call her boyfren, the hero come! bwk jumper..ngeh2..moral of the story jgn lupa tutup lampu..ahahaha..rupe2nyer dyorg da wat pengumuman mase kiteorg dalam oldtown,..aku mase tu bebel, ape siak bising2..hahhahahaah

ok, da penat taip dan merapu.nitez

No comments: