.:: followers ::.

Friday 17 February 2012

.:: lelaki ::.

lelaki.
klo lelaki takde, tak tau la mcm mne pompuan kan? yela kadang2 kite perlukan tenaga mereka dalam kerja2 harian kita..kite selalu dengar lelaki cakap, "perempuan complicated", "susah nak paham perempuan"..tapi bagi aku, yang sememangnyer perempuan, lelaki jugak susah nak difahami..

sekadar gambar hiasan

kenapa?
sebab bagi aku, pemikiran dyorg sukar nak dijangka..yelah, dyorg ade 9 akal 1 nafsu..kite perempuan pulak ade 9 nafsu 1 akal..jadi sebagai lelaki, jadilah pemimpin dan pembimbing perempuan..bukan gunakan kelebihan 9 akal tu dengan memperbodohkan perempuan pulak..tapi bila perempuan buat, tau pulak lelaki2 ni marah kan? hik2 (jangan marah ye wahai lelaki)

skang ni lg la, aku keje kebanyakan mereka lelaki...memang mcm2 perangai...pening kepala aku...tp bagi aku la kan, kerja dikalangan lelaki lebih seronok dpd perempuan..kenapa? perempuan suka gosip..berpuak-puak dan mengumpat..serius aku tak suka macam tu..pengalaman aku praktikal dulu..memang nampak sgt laa..

sekadar gambar hiasan


jarang dengar lelaki mengumpat..tapi, kalau dyorg semua da dpt mengumpat, mase tu korang akan ternganga tak terkata..ahahhaa...

p/s : aku minat lelaki mata redup ditambah pulak dengan janggut sejemput ..lg seksi klo ade jambang halus2 dimuka..auwww..~ hik2 :D

No comments: