.:: followers ::.

Thursday 16 February 2012

.:: busy ??? ::.

nahhh..today 16 Feb..counting days nk closing..arhh sangat busy..dengan order berlambak nak kena buat..due date closing 22 every month ..lepas tu, gaji..yeay!!!

gaji tu gaji jugak, tp yg senak kepala aku jugak nanti..nak closing invoice, wat report, untuk technician lagi..mampuihh habaq kat ang..

bak kata mber aku syamim, "serius shit" busy dowh lately ni..customer order satu,satu..order la sekaligus..senang keje aku kan? ni tak, haiihhh..mmg kadang2 aku bengong jadinyer..tgh wat keje ni, bos bg keje..nak time tu gak..kadang2 bukan keje aku pon aku wat gak..gilosss..



dulu senak kepala study, skang keje lak..aku mendambakan (cewah!) keje yg santai..ade ke keje mcm tu? ahahaaa (perasan kau jah!)

bak kata aku, mne ade keje yg takde cabaran ? act, aku da mula suke keje kat sini..tp tu la, kene sedia mental dan fizikal..risiko keje mcm aku ni bley wat org tak pecaya kau..serius..

ahhh esok aku kene follow up supplier pasal barang2 yg aku dah order..bos aku pegi honeymoon dgn bini dia..nak call dia mintak approval pon rase mcm tak seronok je klo kacau kan? but hes the best bos in the world..as u respect him, he will always respect u..thats what i can describe my boss..sometimes, he asked me something that i never know, but we can try to find rite? never ppl perfect..learn from mistakes and make sure it will never happen again...ahahahaa apsal aku cakap mcm tu ? sebab aku da buat mistakes 2 KALI !!

first, aku salah dapat harga dpd supplier..cheque da ade, skali supplier pekik kat aku yg harga salah..dyorg pon bukan nk btau yg harga tu salah...lepas tu mber2 aku ckp, pasni mtk harga by emel..do not by call again..

second, aku salah kira total harga..serius shit...cheque da ade..kire aku terlebih bayar pada customer..RM60.60 kau tahu???? aku mmg ingat angka ni..account pon geleng aku..and aku admit kat dyorg mmg salah aku..nk tolak gaji aku ke, takpe..that was my mistake..

lepas dpd kes2 tu, aku lebih berhati2 dalam bab harga, kira2 ni..klo supplier ade term ke, its ok..but klo yg kite kene cash ni, kene double check or 100 check la..ahahahaha

okay la..da dekat kul 12 nampaknyer..time to sleep..daaa~

No comments: