.:: followers ::.

Sunday 3 July 2011

.:: sumpah penat ::.

sungguh.penat gila.

JUMAAT, SABTU, AHAD

macam robot haiihh..tapi sangat seronok kerana dapat berkumpul satu FAMILY. yeay! setidak2nya ade jugak happening balik Johor kali ni..


Jumaat, 1 Julai 2011

aku, Usu dan nenek pegi bandar Kota Tinggi sebab nak belanja barang2 untuk kenduri nanti..sangat2 penat..macam nak tercabut kaki ni ha..bukan sikit2 barang..tu pon bukan keseluruhan..sebab makanan untuk tetamu ditempah dari katering..ringan sikit..hihi


  Sabtu, 2 Julai 2011

aku bangun pukul 9 pagi..terlajak ok..tak sengaja pasal aku tido pukul 3 pagi..hihi..aku dah tersedar, tp mata berat sangat..

lepas bangun, aku terus kemas rumah, tolong nenek aku masak, buat ape2 yang patot untuk kenduri nanti..lepas makan tgh hari, aku TIDUR..hehe

tak lama lepas tu, pakcik aku sampai..lepas tu mama, ayah n adik aku sampai..lastly baru Usu aku sampai dengan family dia n ayah ngah aku..

biasalah..lepas tu, kami kenduri makan ramai2..hihi


Ahad 3 Julai 2011

aku bangun awal ok. pukul 8..hihi..kemas rumah, tolong mereka masak, macam2 kerja aku buat...angkat kerusi, meja, kipas, tikar, periuk , hahahaa..keluar lah muscle2 aku lepas ni..hahaha

TAPI ! penat tu boleh hilang..happening nyer keluarga aku ni takkan penah lupa..sangat seronok! sebab kami sekeluarga sangat gila2..yeay !

p/s : andainya arwah atuk masih ada..  :(

No comments: