.:: followers ::.

Friday 8 April 2011

.:: tukar mood ::.

ok..slalu background blog ni gelap n malap je kan3? aku decide nak tukar mood..pilih yg ceria..ceria x? hahaha..penat aku explore coding..*kesat peluh  hehe..ok aku sebenarnyer melayan perasaan, sbb tu sibukkan diri..skang da pukul 3.30 pagi..esok takde kelas, tp aku pegi masuk gak pasal nak hantar assignment..ni lah padahnyer buat last minit..*padan muka

sudah..tidur, makan, pakai aku sume tak teratur semenjak awal bulan 4 hari tu..semua gara2 assignment, mini projek, lab2 dan sewaktu dengannya bertangguh...ya, aku kembali kurus...tapi mber aku tegur pipi aku makin tembam.. HAHA biar betik ! ! ! aku makan semua naik kat pipi kot...

ok la, bantal aku dah panggil2 ajak tidur..minnie aku pon da cakap bile nak tidur? cewah, mne dia bole cakap kan3? kang xpasal2 aku pengsan..

ni la minie peneman tidur..comel kan3 ?
 tgk pic diatas..tu selendang aku yang pakaikan si minie ni..HAHA . . biasa la, tengah melayan mood giler datang..ok lah, jom tidur ! selamat pagi malaysia ;))

No comments: