.:: followers ::.

Friday 8 April 2011

.:: FINAL ouh FINAL ! ! ! ::.

tinggal seminggu lebih je lagi nak final exam.. kecut gak perut aku..mulai sem ni jadual diseragamkan..bermakna semua poli akan jawab subjek yang sama pada waktu yang sama.. GILA!.. tu takpe lagi, paling aku tak bole pegi dalam satu hari 2 paper..mmg mati kekejangan otak la..lagi2 kalau jawab dalam dewan..mmg kena standby sweater mcm kat overseas tu.. hik3

18/4 tu abaikan je sbb aq tak ambek ! hahaha            

ok..bermakna aku start memerah otak 21/4..nasib baik aku tak ambek microP..tapi subjek AVD pon penat gak..tak pasal2 aku jadi pelakon..grrrrrrr* bile lagi kan3? HAHA..

aku tak paham knp perlu selaraskan semua Poli untuk jawab exam..mmg menjadi kesusahan bagi pelajar yang malas macam aku. 

1. aku selalu study LAST minute. Esok nak exam, malam ni mmg struggle gila2 sampai tak tido..

2. kalau aku tido skalipon, cume tido2 ayam je..ayam pon tak tido macam tu.

3. kalau study last minute ni, mmg senang ingat..tak caye ? ce cuba ce cuba..*depends la pada org gak

4. tapi skang ni mmg kena study dpd awal la..study sikit2 kan..

5. mase exam ni la aku tak pedulikan mandi, makan dan segalanya, sampai aku jatuh sakit..*gila

6. aku akan gunakan masa yang ada ni dengan sebaiknyer *cewah !

tapi petang2 ni, mata aku da mengantuk la pulak..menjadi satu kewajipan untuk aku tidur siang..kroiihhh krooiiihhh... ZZzzzzzZZZ......HAHA..selamat tidur siang   ;)

No comments: