.:: followers ::.

Wednesday 16 February 2011

.:: mengeluh ::.

menyesal. ye menyesal. bgtau org blog aku..tiada lagi privacy..untuk aku meluah rasa.suka, duka, kecewa, sedih aku di sini..aku tak mahu orang kenali aku..biarla cuma membaca coretan hidup aku..mungkin aku perlu private blog aku. biar orang tidak boleh membaca.

argh . . aku sedih..menangis cara aku meluah perasaan.peduli housemate menegur..janji aku puas..bengkak2 mata aku..iye, aku sedih..kalaulah aku dapat undurkan masa...banyak benda aku nak ubah..aku tak nak jadi mcm ni..aku tak mahu...aku tak nak..kenapa aku diuji sampai macam ni..kenapa aku tak boleh bahagia mcm orang lain...kenapa aku tak dapat ape yg aku nak...kenapa aku  tak boleh pilih kebahagiaan aku sendiri..kenapa...semuanya macam dirancang..sapa akan paham aku?

tiada..sayang tidak semestinya memiliki..itu benar..sekiranya kita cinta seseorg tu setengah mati skalipon, andai kita bukan jodohnya, kita tak boleh paksa untuk dia terima kita.tapi, kadang2 kita terpaksa berkorban utk kebahagiaan org lain..mungkin, perlu korbankan diri sendri utk melihat org lain gembira..akibat yg terpaksa diterima kerana balasan masa silam..melepaskan seseorg yg terlalu disayangi..mungkin..buntu.tiada jalan keluar yg ditemui..tiada..

aku ingin lari jauh..jauh dpd semua ini..tapi sampai bila harus berlari?ia akan terus mengekori aku..aku tidak kuat..zahirku penuh gelak tawa..batinku..penuh kesedihan..iya, aku hipokrit..persetankan ape orang kata..aku peduli apa..1 hari nanti, aku akan bahagia..mungkin..

No comments: