.:: followers ::.

Wednesday 16 February 2011

.:: MAAF ::.

aku cuma boleh katakan maaf..aku bukan mahu membalas dendam..aku sayang kau..tapi kau kena tahu satu perkara, hati aku..hati aku dah tak sama macam dulu..biarlah aku sendiri..mungkin dengan cara ini adalah lebih baik..tiada hati yang terluka kerana aku..aku mungkin ditakdirkan sentiasa sendirian..maafkan aku..


cuma aku minta, jangan ada dendam antara kita..bukan aku minta jadi begini..aku perlu bersendirian..aku ingin bersendirian sekarang..maafkan aku..sekali lagi maaf...jodoh itu hanya datang sekali dalam hidup kita..sewaktu orang itu mencintai kita sepenuh hati, kita mestilah menghargainya..bila sesuatu hubungan itu terputus di tengah jalan, jodoh kedua untuk pasangan tersebut mungkin masih ada..cuma perasaan itu mungkin sudah berbeza..pasti sukar untuk mengembalikan perasaan dahulu, seperti dahulu..sekuat manapun kita berusaha untuk perbaiki, jika hati ini tidak sama seperti dulu, ianya takkan berjaya...

aku sendirian..tidak punya siapa...mmg aku akan selalu begini..begini lebih baik daripada aku melukakan kau..aku tak mahu lukakan kau..maafkan aku..

No comments: