.:: followers ::.

Sunday 7 November 2010

. enjoy lagi .

Peh ! macam nk putus kaki aku merayap arini. Takpe, janji puas.. Dapat gak la sehelai baju.. Berbaloi.. Haha.. kuar dgn dak kepala gonjeng, mmg havoc ar.. Layan kepala jek.. Nasib baik ko jenis dak tak kesah la ngoks..

Selalu hari2 minggu macam ni, aku terlantar jek atas katil macam mayat hidup.. Kali ni, aku takkan sia2kan ujung minggu aku.. Boleh kene tekanan jiwa la weh..

Minggu depan mungkin syok kot... Aku nak jmp mber yang da lame aku xjumpa... Hmmmm wait and seee...

Beberapa minggu lagi aku nak tinggalkan JB.. haiiii . . ape la nasib aku kat sane nanti.... Sem baru yang mencabar ! Ape2pon, enjoy ! Lama da tak pekena shisha.. Jap lagi aku overdose, nk panjat tangga umah pun payah.. da macam orang mabuk todi . . hahhaah ... macam gampang...

Aku nak g makan dulu, td tak sempat nk makan.. boleh kene gastrik macam ni .. .  adoiiiii

No comments: