.:: followers ::.

Sunday 7 November 2010

. cari dan terus mencari .

Tolong ! ade nampak tak ? tolong la carikan . .
Aku da cari, tapi xjumpa...... 
Mana ni ? da penat aku cari, tapi masih xjumpa...

Ade ! da jumpa, tapi.... Argh! entah lah.. 
Aku punya segala...Keluarga, Kawan2, Kekasih, Bekas kekasih?
hahahah itu buat apa! 

Tapi.... Aku masih rasa sendiri.... 
Masih rasa kosong.... 
Aku nak bahagia, macam org lain.....

Kenapa...
Aku perlu rasa mcm ni lagi ? 
Kdg2 aku rasa seperti mahu pergi dpd dunia ni...
Tapi.....
Episod hidupku masih panjang..Aku tidak boleh pergi lagi.....

Aku masih belum bersedia mahu bertemu Penciptaku...
Diri ini terlalu kotor...Terlalu hina....
Terlalu banyak dosa aku.... Tak boleh aku nak hitung, timbang , darab , bahagi ...

Ya, aku masih di sini....
Mencari dan terus mencari.....


No comments: