.:: followers ::.

Monday 26 January 2015

. hai 2015 .

assalamualaikum semua. dah tahun 2015.. lebih kurang setahun lamanya tak update blog. kalau ade yg nk stalk pun mesti hampa sbb takde berita menarik aku update atau kongsi.. bukan takde mase atau tak sempat..tp mmg takde ape nk dikongsikan. oh ye..aku skang addicted gila dgn game #coc .. hahaa dan aku ade 3 akaun. takdelah hardcore sgt, tp kalau 1 akaun takbley main kan ade yg lain.. hmm ape lg nk bgtau ye..mcm takde yg menarik je nk cerita. hahaha oh ye..aku masih keje kat tmpt lama lg. tahun ni da nk masuk tahun ke4 aku keje sini. entah brape la gaji aku naik tahun ni. kih3.. kawin? hmm klo ade jodoh kawin la.. haha tp mostly kwn2 yg sebaya dgn aku ramai da kawin.. aku je blom lg. mihmih.. ok la..setakat ni je nk membebel..ni pon update dlm henpon..ade mase aku bebel lg..

No comments: