.:: followers ::.

Saturday 3 August 2013

. finally got my BLUE .


hai..Salam semua...esok tak kerja boleh update blog cket..tak lame lagi nak raya dah..persiapan raye korang sume mcm mne? tahun ni baju raya aku sepasang je..mcm xde mood je nak raya..huhu

before this aku ade update pasal aku tergila2 kat handbag biru kan..tapi kali ni bukan handbag je dapat...jeng jeng jenggggg

yeay!!! Match gituuuuu suke2

sebenarnyer tak plan pon nak beli memandangkan kasut yg sedia ade dah berlambak..... -,-" tapi disebabkan minat sgt dgn biru ni n dah jatuh chenta, dengan selamba pegi bank in kat IG tu..hahhaha kedua2 kasut dan handbag tu aku beli online..yeah aku kaki shopping online..sbb klo direct line nt ade yg potpet2 kat telinga aku sampai taik telinga aku cair.

bile posmen hantar barang, aku terus lari bwk masuk dlm bilik stor ataupun masuk kete..hehe nt ade yg potpetpotpet kat aku..sebab kasut aku dah byk..mulalah aku kene tazkirah nt..hehe 

So, memandangkan biru dah ade...takkanlah hijau pulak kan pasni?????? (0_o)

Oh my...macam mane nak kawin ni?????? HAHA

No comments: