.:: followers ::.

Tuesday 8 January 2013

.:: tekanan !!! ::.

hari ke 8 dalam bulan Januari tahun 2013.

tekanan!!!!!!!!!

kenapa? ok sebabnya pie dah benti n aku sorang2 jaga..mana cust nk print la, nk fotostat la..yg ni, yg tu ..ni pon ade keje tertunggak yg blom aku buat. closing invoice..huargh tensionnyerrr.......bile dyorg nk hired partner aku ni...mne nk layan cust retail, mne lg cust corporate..

hati terubat sikit bile Hr ckp ade penjadualan gaji baru start bulan ni..tu cerita lain..sekarang ni, klo tibe2 la kan..aku kene emergency leave.sape nk wat closing hari2? ahahahaha yg tau fotostat ic hanya aku.ahahaha (gelak guling2)

sekarang ni gak kepala aku tiap2 hari sakit. serius. bukan sbb cuaca panas tp tekanan yg amat. mula la nt ade je yg jd mangsa kemarahan aku...hmmmm

aku harap ade lah org akan bantu aku. aku tak tahan dah padahal bru seminggu.

No comments: