.:: followers ::.

Wednesday 16 January 2013

.: tafsirkan :.

entah..aku tak tau mcm mane nk tafsirkn perasaan aku..mcm2 perasaan..aku ambil keputusan berdiam je. Ape2pun yg jd,aku diam. Tak semua org suke kite,perangai kita. Tp percayalah tu mmg diri aku.

Aku mmg keseorangan..dgn kco org, ketawa, aku rase happy n dapat perhatian. Aku jarang bercerita dgn family aku..bukan aku taknak cerita, tp org mcm xnk dengar..padahal aku cume nk tunjuk selipar baru aku.

Sbb tu aku menunjuk2 kat tmpt keje..mengharapkn perhatian org lain.. entah aku tak tau nk tafsirkn adakah aku yg tak cube mendekati atau aku yg menjauhkn diri..

Memang takde sape yg paham aku.. Tak semua org nk layan kite..sedangkn kite mase tu perlukan teman utk berbual. Ape la yg ade kat blog? Tak bernyawa,tak memberi respon.. Tp takpela..ape yg terbuku di hati dpt diluahkn..setidak2nye ade tmpt utk melepaskn beban di kepala..

Rasenyer tak perlu menagih perhatian.. Takpe,mmg sejak kecik lg..aku mmg sendirian.. Mati nt pun sendiri kan?

No comments: