.:: followers ::.

Saturday 8 December 2012

.:: berHAbuk ::.


olaaa

hai hai sangat lama tak meng"update" blog...haha

bukan ape, keMALASan yg melampau-lampau menguasai diri. Berbulan lamanye aku tak update, bln 12 bru nak update. haha dah bersawang..nasib baik username dgn password aku ingat lg (teruk sgt dah klo tak ingat) ..

aku bz ke? takdelah bz mne pun cume aku malas nk menaip membebel kat sini...balik keje, dah tentulah penat tak kuasa dah aku nak ambek laptop, cucuk bband alahai malasnye.

Antara sbb knp aku dah jarang update :-

1. aku dah terminated broadband aku. hahaa aku bebas bebas daripada hutang! hahhaa yelah cuba bayangkan, aku bukan selalu online..lepas tu nk bayar benda yg aku jarang n tak guna langsung..kan ke membebankan tu? sebulan RM70 klo didarabkan dengan 10bulan? wah baik aku simpan buat belanja kawen. (hahahahah gelak jahat)

2. kat tempat keje aku tak boleh nak sign in blogspot.apesal ntah mungkin bos tak bg pekerja dia luahkan perasaan kat sana kot..huargh huarghhh

3. aku kekurangan idea yg bernas dah bermutu tinggi untuk menaip akibat bebanan di tempat kerja..boleh gitu?

4. hari2 cuti aku diisi dengan aktiviti yang menyihatkan seperti tidur...krooihh krooihh

5. tak semua benda aku nak cerita kat blog..kadang2 privasi aku..iye privasi..tapi mungkin lepas ni aku cuba la kurangkan privasi itu (kalau aku rajin) nak menaip la.

6. aku dah penat menaip..ahaha kat tempat keje menaip..blek rumah bagi lah chance kat jari2 aku ni rehat..takkan la nak 24/7 menaip kan?

7. aku nak jaga mata..(eh ade kene mengena ke?) mestilah ade..disamping penat menaip, mata kita kan pandang screen..dah seploh jam aku mengadap screen tmpt keje, bg la chance mata aku relaks..hahahaha tak gitu?

8. dah takde kot..HAHAAA..sbb aku dah kehabisan idea..aku nak g makan jap...

aku blek keje pukul 6 hari ni..sabtu balik awal sengah jam..wadehel..ape la sgt kul 6 tu..lain la kul 1..ahahahaa klo company bapak aku takpela kan..blek keje terus tertido..hajat dihati nak baring2 je, tau2 kul 8 tu pon sbb dah dengar speaker mak aku membebel...huargh huarghhh..

ok, g makan dlu..tata <3

No comments: