.:: followers ::.

Wednesday 4 April 2012

. s u c k .

ahaha tepu tahap bodoh keberapa pon tak tau dah ni..aku kan budak kecik lg..duk umah, terperap kat umah..apsal tak ikat je kaki aku kat umah..biar aku mampos je dalam umah ni.

apsal ar org tak paham aku? ke aku ni yg tak paham org? btol la, mcm bodoh je rase..protes dengan tak makan..skang ni aku da kene gastrik.padan muka..tiada tanda2 nak pujuk ke, panggil ke, ahahaaa rase macam anak angkat..mungkin dulu dia jumpa aku tepi jalan kot..takpon tepi tong sampah..alah, biarkan lah, bukan ade sape kesah..

aku da mesej mber aku ajak lari rumah.tapi dia pujuk aku..ahhh persetan..bley dia wat lawak cipan kat aku, "ko kawen cepat2 la" kawen guna air liur je ke? tp mmg btol pon, baik kawen cepat2 dpd aku membusuk kat sini..mmg tepu la siak..nk buat ape pon tak tau dah ni..ape tah lg nak berbual dgn org..terperuk je dalam bilik ni...sape nak borak dengan aku? cepat angkat tangan..!!

puas aku tengok siling, dinding, baju yg bergantungan..boleh gila! nk bercakap dengan sape? nak borak tak boleh, menaip je kat sini la jawabnyer...ape lg yg aku nak luahkan ni ek....mcm mne life klo da kawen plak ek? lg ok ke, lg suck??

ke nt da kawen kene ikat kaki dengan laki lak? ahhhh....hidup hidup hidup........klo dulu dalam mimpi aku tu, aku ikot arwah atuk aku, mesti cerita aku dah lama tamat..

No comments: