.:: followers ::.

Sunday 25 March 2012

.:: pihak ketiga ::.

ape yg korang paham mengenai pihak ketiga?

tak kesah la dalam ape jua kefahaman korang..tp bg aku, pihak ketiga mmg SUCK !

especially dalam relationship..bagi aku pihak ketiga banyak buruk dpd baik..depends on individual..

tp aku mmg tak suka pihak ketiga.

tak kesah la, sebagai pendamai ke, pemusnah ke, aku mmg tak suka..

bila ade pihak ketiga ni, yg buat aku makin malas dan menyampah dalam 1 relationship tu..

pegi jahanam la, ni hal aku dengan kau..yg kau nak babitkan org lain dalam cerita kite ni apsal ??

apsal tibe2 aku update cter mcm ni ? terpengaruh movie actually....HAHA

tp aku memang benci klo ade pihak ketiga dalam relationship..buat aku makin malas nk teruskan relationship tu..pegi jahanam ar kau sane..

No comments: