.:: followers ::.

Monday 20 February 2012

.:: kejam ::.

ape yg korang tau pasal kejam? tak berperikemanusiaan?
kadang2 aku sedaya upaya nak jaga hati org..aku cuba ckp elok2, baik2..tp kadang2 org tak tak paham kot..jadi, kite kena gunakan kekerasan..yeah!!!!

apsal aku ckp mcm ni? ade la hamba Allah ni..sangat baik beliau ni..ciri2 idaman wanita sedunia..warak+alim, soleh, org masjid..sape nak kenal sila PM aku...ahahhaaa...but, sorry hes not my taste..bukan menyombong, bukan bongkak..aku da cakap elok2...aku tak suka dia..dia masih cuba nak rapat2 dengan aku..

tibe2 ptg td dengan keje aku yang berlambak2, aku tengah tension lagi..aku terdengar bunyik kasut dia menapak ke bilik aku..biase la tu, dia klo datang, nak ajak berbual la tu..kadang2 memang soalah bodoh yg dia tanya kat aku..seriously, hes too annoying..really..

entah kenapa tadi aku memang dah hilang sabar..ade yg dia tanya aku wat pekak jek..bley lak dia tanya, akak tu da blek? aku dengan suara lantang jwb "pegilah tengok sane"...menyibuk la kau datang sini..aku cuma ckp dalam hati jek..tp aku rase macam nak pekik je kat telinga dia...aku tak kesah klo dia nak kawan biasa mcm aku dengan budak2 ofis lain...tp mamat ni kadang2 melebih2 gak..

lepas aku da sound direct kat dia, muka dia berubah kot...aku wat derkk jek..asik aku jek nak jaga ati org, sape nak pkir aku lak..tension aku nak melayan org2 macam ni..dengan keje aku yg berlambak lagi..memang cari nahas la kau...

p/s : aku bukan kadang2 je kejam, tp memang selalu ~

No comments: