.:: followers ::.

Thursday 9 February 2012

.:: aku ::.

ape salah aku..aku cume nak bahagia macam org lain..knp aku tak rase semua tu..knp aku selalu kena uji.kdg2 aku tak sanggup  nak tempuh..lepas satu, satu masalah..aku cume nak orang yg aku sayang dekat dengan aku..disamping aku, mase aku perlukan sama ada susah atau senang..peneman aku bercerita mcm orang lain..bergelak ketawa dengan aku..aku sentiasa sorang2 macam ni..

aku tak bole nak rasa bahagia langsung ke? penat la asik nak menangis je...aku cume nak kebahagiaan..mane nak cari ? tolong bgtau kat aku, biar aku cari...besar sangat ke dosa aku masa lampau sampai mcm ni sekali aku diuji..aku tak tau nak buat ape lagi....aku tak larat nk pkir dahh..tp sampai bila taknak pikir?

aku dah penat hidup mcm ni...sangat penat.............sampai aku rasa macam nak..........................

No comments: