.:: followers ::.

Tuesday 3 January 2012

.:: hari ke 3 tahun 2012 ::.

firstly aku nak ucap selamat hari ketiga pada tahun baru 2012....

alhamdulilah hidup lagi aku di dunia ni..

hari ni, awal pagi lagi perkara yang aku rase agak memalukan jugak la, sebab aku rase memang malu lahh..hahhahaa

tapi biarlah rahsia..aku malu nak cerita kat sini..sape nak tau, pm aku..hahahaa serius malu giler..nasib baik dapat cover baik punyer..hik3

okey semalam aku tak berpeluang nak update..ade something yang annoyed giler aku nak story..

memang annoyed sebab ade orang PERASAN

okey actually aku updated status di mukabuku sebab aku ade bace status frenlist aku la kan..
lebih kurang macam ni la "malam ni Jabatan Agama OT...bla bla bla..." then dalam kepala otak aku pon pikir nak update benda yang same..tapi lain la sikit....berbunyi begini..."malam new year malam maksiat hahaha happy new year"...

...................................................................

then..shocked semalam aku online la...kat news feed terus terpampang status makhluk ni...aku tak ingat la, tapi daripada cara beliau memang membalas status aku tu..

demmm..ape kess? kau nak terasa kenapa? kau buat maksiat ke malam new year?

aku tau la dia tujukan kat aku berdasarkan maklumat2 yang aku terima..

alahh aku tak paham ade jugak orang macam ni dalam dunia..jaga jek kain kau sendiri..jangan sampai busuk..aku malas sebenarnyer nak keruhkan lagi keadaan..takde hasil derr...biarlah orang nak bersangka buruk kat aku...kite dah cuba berbaik, tapi orang masih macam tu...nanti akhirat kau jawablah ye..seingat aku, aku dah mintak maaf dengan kau pasal hal yang dah lepas..lepas ni ape yang jadi antara aku dengan Tuhan. dengan kau aku dah habis..

senang cakap, aku ignore jek orang macam ni..perasaan sangat..

p/s : nampak sangat kau STALKER aku kan..sampaikan kau rase status aku tu untuk kau.jangan perasan lahhh macam good good jekkk . . UUWEeeeekkkk

No comments: