.:: followers ::.

Tuesday 27 December 2011

.:: 4 perkara ::.

salam you alls .. lame rasenyer tak berblog . . sangat lama kan kan ? banyak perkara berlaku dalam hidup aku. baik suka, duka, keluarga, kawan2, percintaan. haiihhh itulah kehidupan. sama ada kita sanggup menghadapi semua itu atau tidak bergantung pada kekuatan seseorang individu itu.

4 perkara dalam hidup aku yang dah berlaku dan yang belum berlaku.

1. aku failed kursus EC-Council.ENSA ( EC-Council Network Security Administrator) 
3 soalan membawa aku kepada lulus. padah tak study awal2 kata Adrian, trainer aku yg sporting giler2. siap boleh lepak skali. hahaa ~

2. aku lulus semester akhir aku. 
aku boleh konvo tahun depan beb!!! yehooo ~ purata keseluruhan aku dapat 3.23 . . syukurlah ade jugak yang lulus lepas aku failed exam ENSA.

3. aku dah dapat kerja. 
haha alhamdulilah . . rezeki aku..at least ade jugak kerja daripada mengganggur. hari ni 1st day aku. benda baru, environment baru, kawan2 baru. hahhaaha nt ade mase aku update pasal kerja aku

4. hari konvo aku.
 hahahaa aku tak sabar nak tunggu hari konvo aku. sbb mase ni aku balik penang..aku dha rindukan penang..kawan2 aku kat penang..

tinggal perkara ke 4 je belum berlaku lagi..tak sabar nak balik penang semula..harap2 ade mase jumpa kwn aku kat sane :)

p/s: nana suro aku dtg shah alam..deyh ingat aku ade duit ke????

No comments: