.:: followers ::.

Monday 16 May 2011

.:: SELAMAT HARI GURU ::.

setiap 16 Mei adalah hari untuk meraikan semua guru-guru...tak kisah lah guru tadika ke, guru sekolah rendah ke, sekolah menengah ke..semua meraikan Hari Guru ini...tapi guru memandu pon sambut jugak ke ? guru menjahit ? Errkkk...asalkan namanya guru atau pendidik masih tetap sama kan3? *pandangan aku lah kan..

aku ade la wish kat cikgu2 sekolah aku dulu..kat lectrurer2...mmg tak boleh lupa masa pegi beraya ramai2 dengan exclassmate aku mase form 5..serang umah cikgu2...hope tahun ni ade la...hehe..

banyak pengalaman aku masa sekolah dulu..waktu sekolah lah paling best...serius mmg rindu zaman sekolah...kalau lah boleh masuk sekolah, jadi pelajar sekolah satu hari jek, aku nak sangat peluang tu...tapi mmg mustahil lah kan3?

hmmm SELAMAT HARI GURU untuk semua cikgu di Malaysia...*macam la semua org bukak blog kau kan..HAHA


3 comments:

Mohd Hazwan said...

tanpa guru siapalah kita semua....

miszzyumiew said...

betul tu . . :)

miszzyumiew said...

betul tu . . :)