.:: followers ::.

Thursday 21 April 2011

.:: F4105 selesai ~ ::.

damn..tak cukup tidur..

semua gara-gara F4105

ape tu ? kod subjek bagi Java Programming

satu paper sudah selesai...

tinggal 3 paper lagi...

alahai...


bercerita pasal encik Java ni, sakit hati aku...

tengok soalan satu...aku boleh senyum2 lagi...

bila jengah2 soalan lepas tu...

damn ! garu2 kepala aku..

jenguk tingkap...tengok orang mesin rumput..

aku macam nak jerit "hoi senyap la ! aku tgh cari ilham nak menembak jawapan ni"...


aku angkat tangan ... *muka kena confident..HAHA

"puan saya nak pinjam calculator"....ciss bole lupe calculator pulak dah...

nasib baik aku buat muka tak malu...kalau tak mmg nahaslah...


then after 2 jam memuntahkan segala jawapan di atas badan Encik Java...

tamatlah penderitaan...

jumpa lagi untuk semester depan dengan Java.net..

untuk F4105...harap2lah lulus..

Amin...

No comments: