.:: followers ::.

Sunday 20 March 2011

.:: filem epik melayu terbaik ::.



haluuuu.. akhirnya malam tadi dapat jugak aku menonton cter ni.. ape yang boleh aku cakap di sini cerita ni mmg terbaik la kan..mmg satu usaha yang berbaloi dpd adik beradik KRU.. makin kaya la dyorg tu.. kan3 ? daripada segi garapan, jalan cerita, pelakon2, semuanya mmg terbaik.. 10 bintang..

barisan pelakon Hikayat Merong Mahawangsa

 tapi aku tak paham la kenapa ramai yang ckp cter ni xbest.. ce cter ce cter ape yg xbest tu ? hahahaha .. ok ape, filem kite da setanding dgn filem luar..walau tidak sebaik filem luar, tapi usaha yang dilakukan oleh adik beradik ini mmg berbaloi la..

putera rom di dalam cerita ini [ hensem ]

tapi aku boleh dikatakan agak terlambat la kan menonton cter ni..sebab housemate aku semuanya da menonton.. takpe aku tunggu seseorg untuk menonton bersama..auw~ ok fine jangan tanya siapa*gedix




siapa yang tidak menonton lagi movie ni cepat2 pegi sekarang.. even u alls bole download kat tenet, or beli dvd, dalam panggung lagi syok ouh.. kan3 ? hehehe...

No comments: