.:: followers ::.

Tuesday 29 March 2011

.:: aku sedih ::.



mak ...anak mak letih sangat minggu ni..tertekan..moody..tadi anak mak teman kawan pegi bank..ade 1 family..mak dia dgn anak lelaki pastu ade anak perempuan kecik..budak kecik tu sebijik macam caca mak...cume caca lg besar dpd dia..tibe2 anak mak jadi sedih.. teringatkn mak..family..anak mak rindukan mak.. bile mak cik tu tegur aku, aku jadi rindu mak .. aku pandang kawan aku, dia tak lah jauh sangat daripada family dia...perlis tu tak la jauh..kalau aku mesti sebulan sekali balik punya..

aku cume dapat dengar suara mak daripada telefon je mak..macam mana mak sekarang ye ? mak makin sibuk sekarang...tak sabar anak mak nak balik hujung bulan 4 ni...anak mak nak makan puas2 masakan mak..anak mak rindu nak gaduh dengan mak, dengar mak membebel..bile da jauh macam ni baru la anak mak rasa semua tu.. mak..nak peluk mak..macam kecik2 dulu.. nak mak dodoikan macam dulu, suapkan makan macam dulu..anak mak tak sanggup nak hadapi ujian hidup ni mak... seandainya mak tahu.....

No comments: