.:: followers ::.

Tuesday 1 February 2011

.:: selagi aku boleh bertahan ::.

kesabaran aku ade batasnyer jugak ..memang, dah lama aku diamkan..aku pendam..kau pijak2 kepala aku..aku bukan takut nak melawan kau..jauh sekali..tapi disebabkan malas...kau mmg suka memaksa..perangai kau buat aku nak muntah..orang biasanya akan berubah daripada jahat ke baik..tapi kau berubah daripada baik ke jahat..alahai perangai kau tak berubah..aku rasa macam nak tikam2 kau dengan pisau..

yelah, kau saja yang bagus..kau saja yang pandai, kau saja yang boleh mcm tu, macam ni..kau hebat..kadang2 aku ketawa, orang pon ketawakan kau..kau mana tahu..pasal kau pembaris..dungu..hahahhha

SABAR.. tu jek..aku dah tak boleh sabar dengan orang mcm kau sebenarnyer..kau suke mencabar kesabaran aku.. kau suke bentak2..aku macam nak maki hamun kau, ludah atas muka kau..aku benci kau!

No comments: