.:: followers ::.

Wednesday 10 November 2010

.:: what the . . . . ::.



Aku mmg bengang dgn manusia ni.. Even ko mber aq merangkap bff.. bff ke ? best fucking friend la . . hahaha.. if aku nak letak dalam listing, ko dalam top 5.. Ko layak dapat anugerah terhormat. Takpon dekan.. Hak3..

That person so annoying.. I felt like to kick or slap this "jerk" as much i can.. I had my broken english, so what? as u understand, enough rite ? Untung aku tak ckp javanese.. [ melalut lak . .  ]

Oh, pasal that "jerk" aku bengang gler sebab dia ni tergolong dalam manusia yg tak bole tengok orang lain lebih daripada dia. If that "jerk" buy sumthing, do sumthing , special la konon "jerk" ni mesti nk show off kat sume orang.. Perlu ke ? Berlagak gila la.. Aku da pernah jmp org mcm ni.. Tapi tak sangka la akan jmp lagi.. Oh god!

If that "jerk" ade habit mcm ni, aku layankan jek.. Cara aku, aku menyindir jek.. aku takkan lepaskan peluang tu.. Mase tu aku Smash btol2.. Sampai that "jerk" terdiam dan tak sambung omongan dia tuh.. Satu lagi, kalau aku buy sumthing yg more expensive than that "jerk", dia akan beli gak..

Ramai kot org yg aku jmp mcm ni... Sakit hati ! neighbour aku pon ade.. Tu lagi dahsyat.. Apa aku pakai semua dia nk ikot.. Daripada rambut sampai ujung kaki la.. Spender aku ko xnak tanya ke ngoks ? 

Skang dia xde chance nk ikot sbb aku kan da belajar jauh.. Hak2.. Perlu ke mcm tu ? Cari identity sendiri la ngoks.. Nasib baik ko bertudung la ngoks, tu pon pasal parent ko.. Nonsense aku nk pkir, tp menyakitkan hati !

No comments: